5 October 2013

Hero idaman aku masa kecik2..

Salam, tetiba nak cerita pasal hero idaman aku plak kan, hihi. Dulu masa kecik2 aku minat sangat cita Hindustan, masa aku darjah 3 aku dah start minat Shahrukh Khan, melalui filem Kuch-Kuch Hota Hai, handsome!

Ok, dalam cita Hindustan ada hero dan heroin kan, hero dia setia sangat ngan heroin dia, bila diorang bercinta, dunia tu diorang ja yang punya, setia hingga hujung nyawa, walau apa jadi diorang akan setia pada pasangan masing2, takda pompuan o lelaki lain.


Dan aku selalu berangan-angan, yang suatu hari nanti aku juga akan dapat hero macam tu, setia hanya untuk aku, sayang aku lebih dari nyawa dia, sanggup berkorban apa ja untuk bahagiakan aku, hargai aku, terima aku seadanya, bangga memiliki aku sebagai pasangan dia. Itu la HERO IDAMAN  AKU MASA KECIK..;-)

3 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak pun pernah minat lakonan sharukh khan juga.. :D

Yumida Huda said...

aah skrg SRK dah nampak kedut
tp lakonan dia masih mantap

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

owh nazirah peminat shahrukhkhan rupanya :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™