4 November 2012

HEADER AKU.

Kira nak update blog jer kja aku nyerr..haha, bukan apa, aku rasa pasni entahla sempat o tak nak update, ronda2 blog orang, kelebek2 blog orang n blog sendiri yerla, pasni dah start sibuk dengn esaimen dah, maklumlah bercuti sepenuhnya, haha

Ok, oleh kerana abang ni tak pernah la tgk2 o jenguk2 blok aku ( aku tanya hari tu, tak tau la jujur o tak jawapan abang, aku caya ja ) maka dengan bangganya aku pun tunjuk la blog aku ni kata abg, entry syg2, entry kutuk2, entry luahan hati, skip2 la, tunjuk gtu2 ja, tanya comey o tak,haha

Abang kan pengomen tegar;

abang; kenapa nampak serabut?
aku; tang mana abang?
abang; ni kat atas ni klu kosong macam kat bawah cantik la sikit, takdak background, tak nampak serabut sangat.
aku; b tak pandai nak edit2 gambar macam blog orang lain,huhu

aku pun padam la header blog aku ni...n tempek ayat simple ja, tak bagi nampak serabut.hihihihi

ni dia header lama aku
nanti la bila aku dah pandai nak edit2 photo nanti aku buat comey2 gambar aku n abang yer...;-)

* masih hutang nak upload pic raya, sebenarnya tak banyak pun..pic aku n abang kat EDISI TERHAD...hihihi

2 comments:

NaZiRaH @ Ezyra said...

teringin nak buat macam akak, tapi tak pandai nak guna adobe photoshop..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™