27 November 2012

AKU DAN SPEK BARU

Dah lama sebenarnya aku g ambik spek ni. tapi tak update2, hihi, dalam entry INI kan aku cakap nak update bila dah dapat spek baru, tapi tak update juga, ni baru ada kesempatan. Spek ni akan gelap bila kena cahaya matahari, kira ada protection la, aku pun dah lupa nama dia apa..;-)

Ni haa pic aku, 2 keping ja, LAYAN.....................

1st GAMBAR ambik dalam bilik...;-)


di KARTUNKAN... hihihihi

Kalau ikutkan hati aku taknak pakai spek, benar2 mengganggu sebab aku tak biasa, tapi waktu belajar aku terpaksa juga pakai sebab tak nampak slide kat depan..huhuhuhuhuhuhu, tetiba asa macam OKU plak mata tak nampak..;-(

2 comments:

IntaNBerliaN said...

nak wat camne kan, dah xnmpk, knelah pakai jugak :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™