30 November 2012

aku yang kurus.......dulu la...hihi


Sekodeng fb tetiba terjumpa gambar lama, wah..terujanya tgk..KURUSnya aku, masa ni aku kat port dickson, kat pantai apa nama tah, dengan member aku, masa ni abang g kursus, kami balik kampung sebelum abang g kursus ambik member aku, so, bila abang g kami tinggal berdua la, boleh ja aku nak stay kat kg, tapi ntah time ni nak berkepit ja dengan abang, sanggup ajak member g sana teman aku.hihi. seriusly aku jeles tgk pic time ni, KURUS hokey... skang??? dah naik 5kg dari berat badan ni, ;-(, baju ni pun dah ketat!! oh tidakkkkk!! huhu

Gambar ni dalam bulan 4 2011, baru setahun lebih ja. memang nak kna diet la, tapi skang aku dah kawal dah makan, berat naik ni bukan sebab apa, sebab makan malam. stop makan malam terus turun. huhu.

Secara peribadi aku memang tak suka gemuk, dan aku suka tgk orang kurus. biarla orang kata takda isi ka, tapi bagi aku orang kurus ni cantik.hihi..tapi takdala sekeping apa pun takdak, atas leper bawah pun leper memang out la,sakit mata plak tgk yang macam tu. 

Lelaki pun sama, aku suka lelaki yang kurus, alhamdulillah di takdirkan abang tinggi dan kurus. tapi kalau ditakdirkan abang naik badan pun aku tetap terima dia seadanya.aku sayang dia bukan sebab dia kurus.

* nak balik berat badan yang dulu.........................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™