6 November 2012

ENTRY DI PAGI BUTA!

tengok time????

haaa, dah pukul brapa? 4.45am sekarang. Aku tak leh tidur, tak tau nape, awalnya dah terlelap, pastu terjaga then terus tak leh tidur, golek sini, golek sana, dah la sorang2 ja ni, huhu. salu kat umah klu terjaga memang cari 'bantal peluk' aku la, ngee~ sempat lagi kol 'bantal peluk' aku yang jauh, untung la panggilan aku d jawab, tapi dalam keadaan mamai, aku pun gtau la yang aku tak boleh tido, ngacum la kononnya,hihi. Letak tipon masih tak boleh tidur, last ambik laptop on n online, update entry baru, habis cita. risau ni, esok banyak aktiviti nak buat, pagi kena g hantar buku kat library, balik tu lepas zohor tunggu bas nak g jitra, dating with my love, opss! (^_^). then malam ada discussion group nak bincang tentang esaimen yang berlambak mengalahkan klcc,hahahahaha.. ok la nak sambung baca jurnal, tadi baca tak habis lagi, 15m/s, agak2 ngantuk dak nak baca, klu ngantuk boleh tido! yey! 

gambar hiasan ehsan mr google.hihi

2 comments:

NaZiRaH @ Ezyra said...

;-), lagi best baca entry akak dari jurnal...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™