2 August 2014

Berita gembira lagi!! Tahniah Ciksu..

Cerita HSB kita HOLD jap, cerita HARI RAYA pun kita HOLD juga, now hari ni dan detik ni, aku baru buka laptop, buka blog, terus dapat berita GEMBIRA!!

Menitis air mata aku bila baca pengumuman tersebut, rakan blog yg pangkat kak pada aku di sahkan hamil setelah 6 tahun menanti, owner blog QASEHNYA RANIA, lebih mesra dengan panggilan CIKSU, kalau korang perasan, ada sesetengah entry aku mentionkan nama beliau, sungguh DOA itu senjata kita umat ISLAM, syukur alhamdulillah, penantian itu berakhir juga, Allah tahu apa yang terbaik, aku hepi sangat bila dapat tau, aku faham camna rasa itu. Sebab aku pun tunggu 3 tahun untuk dapat Ainul Mardhiah.

Bila baca entry CIKSU, aku faham camna debaran buat UPT tu, aku faham macam mana terujanya kita bila nampak double line, sampai skang perasaan tu masih terasa saat aku buat UPT dan nampak double line, Allah ja yang tahu.

Syukur alhamdulillah, tahniah buat CIKSU, moga CIKSU dan kandungan sihat..

p/s buat CIKSU

-jaga diri bebaik
-jangan angkat benda berat
-jaga makan, saya dulu nak makan apa suma tanya mak, masa awal2 mengandung apple hijau pun mak tak bagi makan sebab masam, sepanjang mengandung saya tak makan tomyam..blh kata jaga sungguh2 bab makan.
-jangan mandi malam

BANYAK LAGI NAK PESAN, TAPI SIMPUL  JA DALAM 1 AYAT –JAGA DIRI DAN KANDUNGAN BEBAIK YER CIKSU- ;-)

ALHAMDULILLAH…


Baca entry CIKSU di sini ----àklik

4 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam sabtu dik Nazirah..selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin..syukur Alhamdulillah dan tahniah kepada sahabat blogger adik..doakan untuk akak jgk eya dik..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. alhamdullilah. sheila pun masa baca ciksu update memang terperanjat habis. ciksu selalu komen kat blog kita dalam entri2 adam. alhamdullilah, berkat kesabaran ciksu dan suami. Allah beri jua rezeki anak yang dinantikan. sheila pun faham sgt perasaan "menanti lama"...

semoga ciksu dan kandungannya sihat dan selamat. tak sabar nak tgu baby keluar ~~~

QasehnyaRania said...

oh.. no.no.no.
buat ciksu trharu la nazirah ni.tima kasih tau :)

ye semuanya take noted.itu sbb terpaksa resign kerja dgn KEMAS walaupon jauh di sudut hati teramat sayang..

nanti ainul.dpt kawan baru.. hihi.
sebaya la.. :)

Ibu Fahim said...

Alhamdulillah...berita gembira...Syukur.
Bakal bertambah ummat Nabi Muhammad saw.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™