12 August 2014

Cara yang SELAMAT dan BERKESAN menghalau nyamuk


Ini petua terkini yang aku baru tau, aku jumpa kat fb home aku, tergerak hati nak berkongsi di blog aku, mana tau ada yang alergik ubat nyamuk, alergik ridset, boleh la guna cara tradisional ni..

Cara yang SELAMAT dan BERKESAN menghalau nyamuk! 

Caranya ialah hanya potong separuh daripada limau nipis dan tekan beberapa ulas cengkih.


Ini adalah cara mudah menghalau nyamuk, aku pun belom try, nanti aku nak try, buat masa skang aku pakai penghalau nyamuk elektrik kat dalam bilik.

SELAMAT MENCUBA...

6 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah selasa dik Nazirah..bgus petua ni..InsyAllah akak nak try ni..sb ia lebih selamat..

Unknown said...

perasan jugak ada orang share nie..
dh cuba jgn lupa kasitau result tue.
mmg nmpk mudah je buat.

Fatihah Azanan said...

Wah good info. Nak try buat la. Sekarang ni musim denggi so kena berhati2 dengan nyamuk ni.

Anyway jemput singgah My recent post : Layan Citer Filipina Terbaru Tv3!

nor_farihan said...

first time tau ni hehe...akak blog akak cantik hehe :)

Syamimi Saad said...

Klau berkesan, nk try la nti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™