10 August 2014

Masing2 dah ada..

Faiz & Kak Syida à BELUM
Mat Set & Kak Dayah à QAIREEN 3 tahun dec 2014
Atan & Kak Liza à LOKMAN NUR HAKIM x pasti
Wan & Kak Asma à NURUL IMAN UFAIRA 87 hari
Ein & Wani à MUHAMAD UWAIS ZUL FAKAR 83 hari
Ezri & Nazirah à AINUL MARDHIAH 73 hari


Suma ni kawan2 abang, kira kawan kampung yang boleh dikatakan rapat la, close n best fren, kami para2 isteri ni pun kenal juga, alhamdulillah suma baik antara satu sama lain. Masing2 dah ada, tinggal Faiz ja, sebelum ni masa Kak Asma dan Wani disahkan hamil, tinggal abang ngan Faiz ja, dalam sebulan lepas tu aku pun dah disahkan hamil, alhamdulillah. Jom sama2 kita doa untuk Faiz dan Kak Shida, moga Allah bagi rezeki untuk diorang pula pasni, sesungguhnya Allah mengetahui apa yang terbaik untuk setiap hambanya, amin…;-)

6 sahabat dari kiri, EIN, MAT SET, ABANG, FAIZ, WAN & ATAN
foto from fb abang,tag by matset, copy by me, hihihihihi

2 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah di hujung minggu..bestnye semua da ada..yg belum ada,kita doa2kn ler ya..macam akak jgk..doa2kan jgk yer dik..

Sya Mimie said...

Alhamdulillah.. Semuanya atas rezeki Allah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™