23 July 2015

Hari Raya Pertama 2015

Salam aidilfitri untuk semua follower dan reader nazirahnyerr.blogspot.com.
Ainul bergambar dengan ayah di pagi hari raya.muka masyam jerr.
1st day raya, alhamdulillah Allah bg kesempatan utk beraya dengan suami tercinta dan anak2 tersayang..

Disebabkan hari raya pertama jatuh pada hari Jumaat maka segala aktiviti kunjung mengunjung ditangguhkan selepas solat jumaat.

Pagi tu mcm biasa la. Mak dara ni bersiap melaram sakan. Bukan nak p mana pun. Saja. Haha. Siap sempat kena ngusik dengan abg lagi " ni nak pi mana ni" hamboiii..haha.

Tghri camtu opismate aku mai dgn cinta hati dia. Diorg sampai tu dekat waktu zohor jugak la. Maka cinta hati opismate aku tumpang la izwan (adik ipaq) aku p solat jumaat. Tinggallah kami kat rumah. Bergambaq sakan la. Hihi.
Untung la Ainul dihimpit oleh aweks2 cun. Kehkehkeh...
Kemek muka anak dara aku....haha

Ainul dengan Bonda dia...
Haha.. Orang takdak kan. Ambik kesempatan la bergambar sakan dengan kamera oppo. Serius cantik gila kamera oppo. aku jatuh cinta!!

Comel jer posing camni...
Sweet ja kan Ainul posing camtu. Setahun dah anak dara aku. Baby kecik pulak 23 minggu camtu..

Family potret 2015 dgn gaya masing2..
Alahai, ni ja yg mampu untuk family potret 2015. Abg balik solat jumaat tu lelaju aku ajak dia tangkap gambar. Sekeping jee... Sob sob sob..

Selesai semua dalam kul 3 juga la baru kami keluar. Pi rumah Mat Set, Atan then dekat kul6 baru sampai rumah aku.

Lepak sampai malam. Lepas maghrib baru kami bertolak balik. Letih yangmat. Ptg tu Ainul lena x sedar khabar. Maghrib baru jaga. Baru la nk mandi dia suma.

4 comments:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah
selamat hari raya buat bonda ainul sekeluarga
maaf zahir batin dari ciksu

Ibu Lala said...

Ceria je ainul ye. Selamat hari raya

adianiez AIDA said...

alahai sayang...
nape ainul masam muka di hari raya ? :)

Mardiah Diana said...

belum terlambat akak nak ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin dari akak yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™