12 July 2015

#Cabaran20Hari : 12. BAJET RAYA

Bajet tu perancangan kan, perancangan untuk raya tahun ni, dengan gaji aku yang tidaklah seberapa ni, boleh aku belanja untuk diri sendiri jer, sob sob sob. But its ok, big bos ada, hihi.

Aku tak suka sembang bab jenama atau harga, tah la, asa tak best pulak.
So untuk entry ni aku nak cerita pasal BAJU RAYA, ngeh ngeh ngeh..

Ok, takat ni, baju aku nak pakai hari raya ada 2 pasang ja, yang betol2 baju aku puas hati 1 pasang ja, xpa la, pakai ja mana ada, maklumlah tak dpt nak melawa, tengah boyot kan.

Baju mek Ainul aku beli 3 pasang, makngah dia bagi sepasang, comelnya lahai anak dara aku pakai!!
gambar? nanti aku update entry raya ek, tak suprise la kalau up gambar sekarang..

Baju untuk kesayangan yang jauh di perantauan pun dah settle, balik ke tidak belakang cerita, yang penting ada baju raya, kuikui... sepasang dah, bukan nak pakai hari2, raya pertama jer nak pakai.

2 comments:

Ibu Lala said...

Tak kisah la branded ke tak kan janji ada. Selamat hari raya nazirah. Dan selamat balik kpg.

adianiez AIDA said...

baju aida & anak2 semua tempah.
beli kain kat kamdar aje...
yg lain beli semua wajib ada diskaun 50% dan ke atas :)
brand? tak kisah yg penting ada diskaun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™