12 July 2015

#Cabaran20Hari : 13. KUIH RAYA PALING BEST

sumber
Ini la kuih paling best bagi aku, letak sebalang pun bleh habis, tambah coklat2 ni lagi la peveret aku. Nak buat sendiri? emm, jujur cakap aku tak minat la bab2 buat kuih kek bagai, tah la, mungkin leceh kot, bagi yang dah teror tu mesti cakap ala senang ja, ok memang senang kalau anda ada minat, semua benda pun akan nampak senang kalau kita ada minat.

Apa pun ni la kuih raya paling best bagi aku, ngeee~~

2 comments:

eintan nurfuzie said...

uiks.. sdpnye alamond london.. bahasa org kampung...

adianiez AIDA said...

setuju la jugak, nazirah.
ni kegemaran. and wajib ada kat umah.
anak2 aida pun suka makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™