14 December 2014

Gaya tdo anakanda Ainul

Amboi.. sejak 2 menjak ni sibuk sungguh sampai x sempat nak up entry..hihi..

Apa pula cerita kali ini. Sudah pasti berkenaan anak dara yg satu ini AINUL MARDHIAH. Amboi ank dara ni sejak dah pandai meniarap. Bukan main lagi tdo pun nak meniarap. Tapi serius cute sgt tgk dia tdo meniarap!

Jeng jeng.. dengan pakai baju teletubis dia, mmg cute habis. Nnt besaq dia godek2 blog aku ni mesti dia kembang setaman baca bonda dia dok puji cute cute cute, hihi

Anak bonda mmg comey pun!! Bonda sayang Ainul!!

4 comments:

Raihanah Ahmad said...

macam-macam gaya tidur anak-anak ni kan

Nur Inani said...

comelnya anak sis :) semoga membesar menjadi anak yang soleh :)

QasehnyaRania said...

alolo sama macam anak yuyu.suka tido gaya gituu.
anak ciksu dari mula lahir ajar tido ngiring.skarg je tido telentang.tp kena letak kain atas dada.takkut terkejut

misz sheyla said...

bontot tu..geram nk tmpar...omel sgt ni nape???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™