17 December 2014

Dah selesai hantar report

Alhamdulillah. Selesai juga akhirnya. Harap xdak apa2 la yg sangkut. 

Apa tu? Praktikal la. Report dah hantar. Syukur sgt. Aku g UUM 11/12/2014 Khamis. Nasib la lec ok. Syukur sgt semuanya dah selesai. Tunggu konvo ja. Ainul time tu dah boleh berlari dah..hihi..

Now bolehlah fokus kat business SHAKLEE 100%.. Alhamdulillah. Ramai lagi yg x tahu kebaikan Shaklee, apa yg Shaklee tawarkan. Malah ramai juga yg macam anti. Tapi sekali dah try. Confirm jadi shaklee lover. Percayalah!!

Asa hepi sangat suma dah settle..

Yg laki adik aku no4, yg pompuan adik aku no6.. 16 sorg 15 sorg. 
Tudung biru yg bambam tu roomate aku sem 1,2,5,6..sem 3 dia tangguh sem 4 kami terpisah. Aku dok ngan Alonk..;)
Tudung merah tu Aida.
Bestnya dapat jumpa depa ni.. Rindu sesangat!! 


Klu ada nk tnya apa2 tentang SHAKLEE boleh terus wasap aku 0194090064..
Nazirah
1168128

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™