3 March 2014

Allah itu Maha Mengetahui..

Salam, hari ni rasa unhepi, tak tau nape, tetiba ja rasa serabut menguasi diri, macam2 fikir, dengan tesisnya, dengan hal praktikalnya, semua kena settle sem ni, ya Allah, permudahkanlah segala urusanku. Moga aku kuat untuk hadapi sem ni, penat lelah berjalan kaki ke hulu ke hilir, terasa semua tempat jauh, library, kelas, terpaksa bersesak naik bas, benar2 dugaan buatku.

Tapi Allah itu Maha Mengetahui,

Dalam serabut camni, aku terima satu berita gembira dari seorang rakan blogger, yang buat aku sebak, terharu, hepi, semua ada, seorang lagi rakan blogger di anugerahkan rezeki dari Allah, rezeki yang tiada nilainya, anugerah terindah, setelah 4 tahun penantian. Alhamdulillah… terasa hilang jap segala yang menyerabutkan itu, hepi sangat dapat berita ni, akak ni pernah kehilangan, aku pun turut menitiskan air mata baca entry beliau, Allah Maha Kuasa, sekali lagi satu nyawa ada di dalam tubuhnya, moga kali ni, semuanya selamat. Amin.. 

Untuk akak... “Moga akak diberi kesihatan yang sihat, amin.” Jom berkenalan dengan akak ni…Ainul Hayat..

DOA DARI BLOG KAK INA (IntaNBerlian)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

2 comments:

IntaNBerliaN said...

memang kita akan rasa seronok bila dgr cite kwn prgnantkan.. lbh2 lagi yfg dah lama menanti..

QasehnyaRania said...

in shaa Allah semoga dipermudahkan buat nazirah nnti k.
tahniah buat beliau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™