9 October 2012

WAJAH KESAYANGAN HAMBA...

Tengah malam...8 oktober... aku tewas, air mata mengalir laju sangat. tetiba ja aku terasa rindu sangat pada abang. air mata terus mengalir, aku tidur bertilamkan air mata. lama dah aku tak nangis. aku cuba jadi kuat,tabah, aku ambil kisah mawar sebagai penguat semangat, tapi semalam hilang semua kekuatan itu, aku nangis sepuasnya. nasib aku dok bilik sorang2, klu tak mesti gelabah roomate aku tngok keadaan aku nangis gtu. bangun paginya mata aku bengkak, nasib kelas kul sebelas, sempat la surut bengkak tu. aku perlu muhasabah diri kembali, untuk jadi lebih tabah. abang mencari rezeki untuk kami sekeluarga, moga Allah melindungi abang di sana. takdak sapa dah tempat aku meminta pertolongan. hanya pada Allah, Dia adalah pelindung yang terbaik untuk sekalian makhlukNya..
inilah wajah yang aku rindui selalu..
wajah kesayangan hamba..


malam 8/10/2012.. aku tengah layan novel " SUAMIKU, Encik Perfect 10! " tetiba hp maxis bunyi.. aku lihat d screen.. aku tersenyum bahagia.. " SUAMIKU, Encik Perfect 10! " kol....... hihi
hepinya aku, "abangggggggg" aku panggil... " hello,bb......" ya Allah..rindunya aku pada suara tu, last aku dengar 23 Sep 12 yang lalu..berminggu sudahh.. aku sebak, ku gagah juga untuk bercakap, macam2 aku cerita walaupun aku tahu masa tak mengizinkan, masa abang cakap nak letak sebab ada keja, air mata aku mula bergenang.. suara pun dah lain, abang seperti memahami, "jgn sedih2" dengar ja abang cakap gtu, gugur air mata aku tanpa henti, aku cuba kawal.. abang cakap insyaAllah malam ni abang online.. skang 1.08am aku masih setia menanti mesej dari abang...menanti dan terus menanti hingga akhir hayat ini...

wajah kesayangan hamba; Mohd Ezri Ramli... ---<--(@

8 comments:

IntaNBerliaN said...

ooo hubby awk kejer kapal ek... sabar yer.. mmg dugaan kan..

nazirah (^_^) said...

yer akak..lama2 sekali baru balik..rindu sangat..huhu

IntaNBerliaN said...

ooo patutlah.. siannya... mmg kne byk sabar kan...

nazirah (^_^) said...

pnjg umur dia akak...balik juga...;-) hepinyaaa..

aimaniman said...

salam kenal dan dofollow sini

yupp kisah 'mawar' yg tabah dan kuattt..

kawan akak pun suaminya kerja kapa, dia memang tabah membesarkan anak2 tapi kasih sayang dan saling mempercayai mengukuhkan ikatan suami isteri kann...

nazirah (^_^) said...

salam perkenalan..;-)

ye akak..mmg kna kuat n tabah..tapi sekurang kita tahu dia akan balik juga..insyaAllah..tp mawar..
mawar mmg seorang yg tabah..doakan dia sentisa d beri kekuatan untuk membesarkan anak2 tanpa suami tercinta d usia yg sangat muda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™