9 October 2014

Hobi baru Ainul. Kira jari..hihi

Anak..anak.. Macam2 gaya kamu sekarang. Setiap bulan pasti akan ada perkara baru yg kamu akan tunjuk kat bonda. Ni 4 bulan ni. Tidur sambil kira jari pulak anak bonda ni.

Ainul sekarang suka tengok jari dia. Selalunya sebelah kiri. Mungkinkah ikut ayahanda dia? Kidal. Hihi. Dia akan tenung lama jari dia. Aku plak akan nyanyi lagu "cak cekoq udang gamit mintak kapoq bagi kunyit". Haha

Sebelum tidoq pun sama. Bila letak dalam buai. Ralit ja dia tengok jari dia. Sampai terlena. Ainul Ainul. Hihi.

**Sapa blom join miniGA by Nazirahnyerr. Klik SINI cepat!! 15/10 ni last

5 comments:

msredcheesecake said...

Baru kenal jari mesti nak belek je...comel je...

thisni3zahata said...

Wah...Dah pandai mengira dah ni..huhu

Jazz Lover said...

Lama sangat tak blogwalking sampaikan sis beranak pun saya tak tau. Hahah. Tahniah sis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™