9 September 2013

AKU DAH MASUK U..

sumber gambar
7 Sep 2013, seperti  semester 1, 2 tahun yang lalu, tarikh yang sama aku daftar, bagai mimpi aku sudah sampai ke tahun terakhir pengajian ku, sedih dan gembira bercampur, sedih untuk meninggalkan kawan2 yang sangat baik, gembira sebab aku tak perlu lagi perlu berjauhan dengan abang kalau abang kat darat..;-)

Macam biasa, hanya abang yang hantar aku, sedih sangat waktu abang nak balik tu, rasa sunyi ja hidup, ntahla, mungkin 1st kot, macam selalu, hihi.. malam tu aku mesej abang, gtau aku teringat, abang cakap, tera nak biasa.. emmm..

Penat sangat berangkut barang dengan keadaan aku yang kurang sihat waktu tu, tapi terpaksa juga, takut barang2 tinggal lama kat dalam stor, huhu. Barang dari rumah lagi, barang dalam stor lagi, tahu aku buat macam mana nak bagi tak nampak semak, aku letakkan ja barang2 kat tempat sepatutnya tanpa susun, contoh, buku aku letak kat rak buku, letak jer dulu, haha.. malam kedua baru aku start kemas…

2 comments:

Isabel Diaz said...

Wah, dah sem last. Usaha rajin2 yea sis

Rosmiza Ali said...

Semoga berjaya harungi semester terakhir ni dengan jaya! ^_^
ZON PERMAISURI CHOMEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™