28 August 2013

Ada juga yang macam tu..

Nak story tentang follower, kekadang aku tergelak sendirian, yer la, ni blog peribadi aku, tak kisah pun orang nak follow atau tidak, kalau jadi penaja sesetengah segmen tu, memang la wajibkan peserta untuk follow, yang lawaknya, follower aku jap naik jap turun, ada juga aku terbaca dalam penulisan blogger yang sama nasib dengan aku, memang lawak, awak yg follow tu, ikhlas tak time follow?

Macam tu pun ada yer, follow orang macam terpaksa ja, rajin pulak g unfollow, yes memang rajin, kalau aku memang tak la, biar ja, walaupun aku jarang jenguk tetapi kekadang ada juga cerita menarik yang muncul kat dashboard aku, untung kan, bukan rugi pun follow orang, banyak info yang akan kita dapat, banyak pengalaman yang boleh kita tahu dan kongsi..;-)

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

follower ni ada macam2 jenis, ada yang sekadar follow sebab nak ikut syarat segmen, ada yang follow sebab ikhlas...that's why follower banyak x menjamin kualiti sebenarnya...

Mummy MM said...

Hahaha, boleh pula macam tu. Baik tak payah follow dari awal kalau tak nak follow. Tapi, macam mana dye owg buat erk?

Kekzamanis said...

Ish2, rajin pulak dorang main follow unfollow ni ye.. Kalau akak, mmg tak ar nak buang masa unfollow balik.. Apa salahnya pun follow kawan2 blogger lain.. Untung2 dapat ilmu baru kan? =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™