29 July 2012

BEG N HANDPHONE..(",)


KISAH BEG

Kelmarin teman ibu mertua shopping untuk adik.. dah lama dah dok berkenan beg ni.. tapi tak berani beli.. kelmarin dah niat dah.. apa jadi nak beli beg juga.. teringin..huhu.. alih2 aku dapat beli.. tak gtau abang lagi, takut kna marah.. nanti2 la.. bila mood betul2 baik.. abang salu cakap beg aku dah banyak.. mmg la.. tapi suma rosak.. beg yang ada yang aku salu pakai ni daif sangat dah..zip suma dah tercabut.. huhu.. alang2 nak raya ni.. aku nak rasmi time raya nanti la..baru berseri2 skit.. haha.. walaupun murah, tapi hati dah berkenan aku sauk ja.. ;-)

rm39.9 after discount rm30 at Jitra Mall..hihi
KISAH HANDPHONE
Sebenarnya aku dah lama teringin sesangat nak pakai hp flip.. tapi apakan daya.. tak mampu nak beli.. lagipun hp jenis ni cepat rosak.. jadi terbantut la niat aku nak pakai hp jenis ni.. hari tu aku ternampak hp jenis ni..jenama Samsung.. rm99 only.. haha.. dalam hati dah mula berangan2 nak beli.. murah.. klu rosak pun tak la ralat sangat.. asalkan tercapai impian aku selama ni nak guna hp flip.. agaknya bila la kan.. nak tunggu nak beli yang mahal mmg tak la kot..sekali rosak mau menangis air mata darah.. adoi..

samsung e1195 rm99 only..hihi


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™