15 July 2012

TERIMA KASIH YA ALLAH... (",)

13 Julai 2012, Jumaat hari kedua mak kat ICU..  Alhamdulillah mak dah makin sihat.. ramai yang datang melawat mak kat hospital, terima kasih semua.. aku g dengan abang n mak ayah, adik zirah, kakcik g dengan kedua mertua dia.. adik2 g dengan kakcik.. ayah g lambat sket.. hepi sangat mak dah baik.. syukur sesangat.. Alhamdulillah..
14 Julai 2012, Sabtu hari ketiga mak kat ICU.. Alhamdulillah mak dah tak pakai mask besaq dabak tu.. mak dah pakai mask biasa.. ( sori.. aku tak tahu bahasa hospital ) hihi.. mak dah dapat sembang banyak dah.. aku g dengan ayah n adik2 plak kali ni.. haa..  tak lupa buat Yuslina, thanx Yus coz sudi datang jenguk mak aku.. hepi dapat jumpa Yus.. ( antara member paling rapat masa kat poli dulu ).. dpat berita gembira juga, insyaAllah 15 Julai mak akan keluar dari ICU n masuk wad biasa.. setinngi kesyukuran aku panjatkan pada Allah.. balik umah ayah pesan tghri esok p dengan abang tengok klu mak dapat keluar o tak, klu boleh keluaq petang boleh bawak barang keperluan, ayah tak dapat g tghri macam biasa coz ada kja..
15 Julai 2012, Ahad..  tghri aku g hospital dengan abang.. my beloved hubby.. terus g ICU, ada lagi nama mak, hati terasa sedikit kecewa, bila masuk dalam wad ja tgk katil mak kosong,, tanya nurse kat situ, nurse gtau mak dah masuk wad biasa, wad kenanga, hepinya aku.. ssenyum ja.. nurse pesan klu takda kat wad kenanga cari kat CMR ( dalam hati tertanya apa bendalah CMR tu ).. aku n abang pun menuju la ke wad kenanga.. ternyata mak takda, mak ada kat CMR..  pusing plak cari CMR.. rupanya dewan bersalin.. sampai skang taktau g nama full untuk CMR tu.. ( perlu ke untuk tahu ) aku masuk tgk mak.. Alhamdulillah mak dah tambah sihat.. kejap ja dapat sembang dengan mak, aku sampai 1.30.. pusing2 cari bilik dah 1.40.. kul 2 dah tamat waktu melawat.. salam mak n balik.. tak sabar nak datang jumpa mak petang nanti..
Petang…
Aku g selagi lagi dengan ayah n adik2, mira, anak sedara pupu aku pun follow juga.. suma hepi coz mak dah bertambah sihat.. adik baby pun sihat juga..  mak dah tak pakai mask dah.. pakai tiup hidung ja.. ( belasah bahasa senang faham ).. tunggu nak pindah masuk wad biasa, kalu keadaan tambah baik lagi insyaAllah dapat balik.. Rindu sangat kat mak, sunyi kat umah bila mak takda.. huhu.. Ya Allah moga segalanya berjalan dengan lancar, selamatkanlah ibu dan adik babyku..amin..
Buat suami tercinta Mohd Ezri Ramli.. thanx for everything sayang…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™