24 June 2012

SELESAI SUDAAA (",)

EXAM DAH PUN TAMAT...

Alhamdulillah selesai sudah semester 2..nak masuk sem 3 dah..kejap ja kan.. Asa macam baru ja september hari tu.. Lulus/ tak aku redha ja.. Huhu.. Harap suma lulus la.. Taknak repeat ;-(, nak habis cepat2.. Taknak tambah2 sem..

DEWAN PENGINAPAN PELAJAR (DPP)

2 sem dah dok misc. Yang cantik ni…sem 3 nanti taktau la dapat dok ka dak lagi..kalau tak dapat dok sini dah selamat tinggal misc,ada jodoh aku dok lagi…sayang bilik aku..huhu..redha jala sem depan dapat bilik mana n dok dpp mana…

ROOMATE

Risau bila fikir tentang roomate… adoii.. Bukan senang nak dapat roomate yang satu kepala dengan kita.. Tahu hormat orang… baik.. Kira aku bersyukur sangat dapat roomate cam dia..(siti nur fatihah..) Dah faham krekter masing2… hope dia pun tak kisah tinggal dengn aku… yerla… pantang abang balik.. Aku mesti balik kampong.. Tinggal dia sorang2..huhu
“ akak mintak maaf yer tihah ”

Ok la.. Dah banyak bebel.. Hope suma lulus dengan cemerlang.. Jumpa lagi semester hadapan kalu panjang umur…(^_^)
no komen about akaun!!!!

AKU...sem lepas...

ROOMATEKU... masa hantar aku sem lepas...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™