17 June 2012

ANAK SEDARA AKU YG NAKAL (",)

Ni anak sedara aku..Mohd Alif..anak sedara pupu..comey tak..
Manja + degil = sweet...
lahir 5.Jan.2010...skang dah 2 tahun setengah dah..
Paling best tiap kali aku balik kampung bila dapat dengar dia panggil MAK YONG (MAKLONG)...hihi
bila lama tak balik kg tu rasa rindu kat dia..tiap kali balik kg mesti tanya mak o sesapa jela.
"mat alif ada?"

baru2 ni balik kg..masuk umah..tgh ralit2 sembang tengok toin..dia muncul kat dapur..hihi..tahu aku balik la tu..tgk kat dahi benjol...alahai anak nakan aku..rupanya mak dia gtau dia jatuh tangga..dasat...aku tanya dia " mat alip buat apa ni?" dia senyum ja sambil tunjuk luka kat ibu jari tangan dia..mmg nakal sungguh...


Mohd Alif 2 bulan...
mohd alif yang comelll..

ala comeynya...hampir 5 bulan
mohd Alif 5 bulan....hihi
Mohd Alif
Mohd Alif okt 2011...;-)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™