17 June 2012

17 JUN 2005 kenangan ku (",)

WE ARE LOVING COUPLE
Menitis air mata ini saat aku mengimbau kembali tarikh keramat itu...17 Jun 2005...
ntah kenapa..rindunya aku pada kenangan lalu..terharu mengenangkan dia kini telah menjadi milikku yang sah...seperti yang kami impikan suatu ketika dahulu..semuanya bagai mimpi..

"daku berjanji wahai pujaan hati, akan ku setia padamu selagi hayat dikandung badan, walaupun dikau yg kedua aku kan tetap menyayangimu sepenuh hatiku..."

mesej kedua selepas kami declare couple...masih segar dalam ingatanku..
mesej tu ada g dalam peti masuk hp 3100 aku..tapi hp tu tinggal kat umah..takdak line dh..byk jasa hp tu..bukti segala janji manis time couple...;-)

nak tengok dak muka kami dolu2..hihi...abang maintain ja...aku makin comey kot..haha
dulu aku masuk kawad,tu muka hitam macam bontot belanga ja..

jeng! jeng!
ni gambar tahun 2006..23 september..tau nape aku ingat tarikh ni..sebab aku rasa ni la waktu dating paling bahagia dalam hidup aku..yang aku takkan lupa..dan mmg aku tak lupa..sampai hari ni pun aku ingat g tarikh dia...kami naik moto time ni..g tasik...tasik darulaman jitra...port kenangan...hihi
Mohd Ezri Ramli...terima kasih untuk segalanya sayang...;-)
( td emo..skang dah ok..biasala sesekali kenangan mengusik jiwa..menitis jua air mata..)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™