19 June 2012

CINTAKU..KENANGANKU (",)


 Aku tak tau apa nak tulis dalam blog aku.. apa aku nak cerita.. terfikir juga kalau la zaman aku bercinta dulu aku dah pandai kelebek blog ni.. confirm hari2 aku update.. luahan hati aku yang berbunga2.. Tuhan ja yang tau bahagianya waktu bercinta dulu.. anugerah yang sangat3 aku hargai.. kenangan aku.. perasaan tu hadir bukan dipaksa..bagaimana kita selalu ingatkan dia.. rindukan dia..mengharapkan dia.. percayakan dia.. sayangkan dia.. memang angau habis la.. paling best sebab waktu tu takdak lagi frienster ka.. facebook ka.. jadi takda benda yang kita dapat tau apa yang dia buat kat belakang kita..dalam hp kita bukan dapat check kan..jadi dalam percintaan itu hanya ada dia dan kita ja.. hari2 mesej.. hari2 kol.. kalau merajuk atau gaduh pun takkan lebih dari 1 hari.. sweet kan..

Sekurangnya aku pernah rasa bagaimana mencintai dan dicintai kembali.. bagaimana perasaan yang kita bukanlah bertepuk sebelah tangan.. bagaimana perasaan ada orang lain yang mengharapkan cinta kita..bagaimana perasaan ada orang yg takut klu kehilangan kita.. takut kalau kita tinggalkan dia.. bagaimana perasaan bila kita diberi penuh perhatian tanpa perlu menagih… asa selamat bila kita dengan dia.. rasa dilindungi.. dia beri aku keyakinan untuk diri aku sendiri.. langsung dia tidak memandang akan kekurangan aku..dia berjalan seperti biasa... buat aku rasa selesa di sampingnya…

Ya Allah.. indah sangat perasaan tu.. rasa diri sangat dihargai.. rasa diri kita begitu berharga untuk dia.. aku bahagia saat tu.. terlalu bahagia.. terima kasih yaAllah kerana engkau pernah memberi aku kesempatan untuk menikmati cinta dan kasih sayang dari dia.. merasakan perhatian dari dia.. itula pertama kali dalam hidupku aku merasakan diri ini dihargai..kenangan itu akan aku abadikan dalam ingatan ini hingga akhir hayat aku.. mencintai tak semestnya memiliki,memiliki juga tak semestinya mencintai..

Buat dia... walau bagaimana pun perasaan dia terhadapku kini.. ketahuila.. aku masih insan yang sama yang mencintai dia.. dari zaman sekolah..zaman poli sampailah ke university.. hanya dia yang aku cinta.. kerna melalui dia aku mengenal erti sebuah perhubungan, melalui dia aku mengenal erti setia, melalui dia juga aku mengenal cinta sejati..


sweet..(^_^)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™