29 March 2015

HAI..;-)

Sungguh lama kali ni aku menyepi, pasti ramai yang rindukan aku kan, muahahaha, perasan pi la sorang2...

Hampir sebulan aku menyepi, sebenarnya aku menyepi kat blog jer, kat FB aku aktif ja berniaga SHAKLEE, hihi. Alhamdulillah Allah permudahkan segalanya, bonus makin masyuk. Hepi sangat!!

Banyak gila benda terjadi dalam hidup aku, MAC yang sangat memberi kesan buat aku. Ada suka! Ada duka! Dan keduanya sama tara timbangannya. Luka yg teramat2, suka yg teramat2..;-)

Ainul??

10 bulan dah.. check up 24.3.2015
Berat 7.3kg
Tinggi 65cm

Perkembangan,

Dah boleh merangkak
Dah pandai merabat
Dah pandai bye bye
Dah pandai nyebai bila nak sesuatu atau org ambik sesuatu yg dia pegang
Dah kenai orang
Dah pandai goyang2 badan bila aku zikir..;-)
Dah sunat!! 28.3.2015 hihi

Abang??
Habis dah projek kat Penang
Sekarang dok rumah tengah tunggu panggilan nak naik laut, huhu

Aku??
;-)
Next entry la cita pasal aku, kang ada yg muntah plak baca entry panjang2 walaupun tak la panjang mana?


Meh nak belanja pic sekeping..

2 comments:

QasehnyaRania said...

ainul..
yeay.. dah mcm mcm blh buat..
tak lama lagi dh nk raya.bunda dah siapkan bajubraya ke ?

ciksu this year bru nk merasa sedondon doni. hihi

alhamdulillah.. smga terus maju jaya.aamiin


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™