19 November 2013

Tak sihat

Pejam celik rupanya dah seminggu aku tak update blog, dan seminggu itu bukan entry aku, tapi hanyalah giveway, last entry aku adalah 2 minggu yang lalu, dasat kan..

Banyak yang ingin aku ceritakan di blog kesayangan aku ni, tapi masa dan kesihatan sangat tak mengizinkan, insyaAllah aku akan ceritakan lain kali.

Cukuplah update ringkas aku dengan menyatakan aku sememangnya sedang melalui fasa2 trimester  pertama, badan aku lemah sesangat, aku sering terkena sakit kepala yg sangat dasat, sehingga buat aku terlena sepanjang malam, aku juga mengalami kurang selera makan, dan muntah2 apabila selesai makan, tapi alhamdulillah jarang-jarang ja aku muntah, bergantung pada penerimaan perut aku, dan alhamdulillah juga aku tak mengalami morning sickness, jadi aku dapat bangun pagi dan pergi kelas dengan biasa, terima kasih ya Allah Engkau telah permudahkan urusan aku di bahagian itu.

insyaAllah aku akan update slow2 tentang diri aku dan baby kecik,”baby kecik”  itu panggil abang, hihi, cute kan. Doakan aku kuat, 24 NOV 2013, 2nd appointment dengan klinik desa, dengan klinik besar plak 26 Jan tahun depan, lambat sangat rasa, ingat nak ajak abang g scan dulu kat klinik swasta nak tgk perkembangan bayi, last scan masa buat buku merah hari tu, 26 Oktober. Aku sendiri tak faham kenapa kena tunggu sampai 3 bulan untuk 2nd appointment dengan klinik besar, sedangkan member aku awal bulan g klinik desa, hujung bulan g klinik besar untuk scan baby, kira tiap bulan dia scan. Hmm.. musykil di situ.

Ok, insyaAllah jumpa lagi next entry.


“Ya Allah kuatkan semangat Nazirah, sihatkanlah kandungan dia, amin”

3 comments:

Unknown said...

semoga Allah berikan kekuatan ye. Jgn lupa appointment doktor nnti

IntaNBerliaN said...

Dugaan mengandung.. akak dulu prgnant alisha pun alah... nak masuk 4 bulan baru ok.. time aqilah alhamdulillah tak alah lgsung...

jaga diri tau nazirah..

QasehnyaRania said...

aamiin.semoga dipermudahkan.
jaga diti.makan makanan yg berkhasiat k :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™