16 August 2012

SUNYINYA MALAM NI..(",)

Malam ni sunyi sangat abang takda… tak sangka malam semalam malam terakhir aku dengan abang.. pagi tadi abang dapat panggilan dari tempat kerja.. abang kena naik esok pagi... so tadi abang g beli tiket kul 11 malam ni… nasib barang2 abang dah packing suma.. Cuma sikit2 ja.. so takdala kelam kabut… sedih.. hanya Tuhan ja yang tahu.. dan kali ni kesedihan tu menjadi berlipat ganda sebab jatuh pada hari raya.. sepanjang couple, tunang.. inila kali pertama abang takda d kampong time raya… ntah la… macam2 aku rasa.. ;-( tadi aku g jitra dengan mak.. ( mak mertua ) g beli kuih muih untuk raya… aku beli barang kat abang… keperluan abang kat sana… pil sakit perut, myk yuyi sebab abang salu kembung, panadol… prepare p la.. mmg kat sana diorang jaga suma.. tapi in case klu emergency… now tak da lagi orang nak ngusik aku… takda lagi orang nak kaco aku… takda lagi orang tempat aku nak bebai o majuk… bila abang dekat aku geram n sakit hati tapi bila jauh aku rindu… ;-( ni la yang dikatakan hati dan perasaan tu milik Tuhan.. kita sapa nak persoalkan suma tu… aku sayang abang… apa pun yang jadi… aku akan pertahankan apa yang aku ada selagi Allah izinkan… amin…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™