21 August 2012

SEDIKIT YANG PERLU TAHU TENTANG AKU~

Aku seorang yang sangat simple… baik orang layan aku, maka baik lah aku layan orang tu… walaupun sebelum tu orang tu buat aku macam2… selagi aku tak berdendam aku akan tetap bermanis muka andai orang tu datang dan bermanis muka dengan aku…

Kalau aku sedar orang tu tak suka aku, layanan yang buat aku terasa hati… aku akan buat bodoh ja dan tak akan layan orang tu melainkan kalau ada hal2 yang perlu ja… aku akan jauhkan diri dari orang tu… kurang bercakap dan beramah mesra… aku takkan cari masalah dengan orang kalau orang tak cari masalah dengan aku...

Aku ni nampak ja cam garang n outspoken, tapi hati aku ni Tuhan ja yang tau... cepat touching...  halus n nipis... ;-(



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™