28 December 2013

2nd Paper Done!!

Alhamdulillah selesai sudah 2nd paper, Kerajaan Tempatan, alhamdulillah boleh jawab, cuma tak aplikasikan ja akta2 yang baca, just huraian ja, hadoii. Harap lecture terima la jawapan karangan budak darjah satu aku tu, huhu

Maka dengan ini tamatlah peperiksaan untuk tahun 2013, oppsss, jangan salah faham, kita akan jumpa lagi pada exam yang next year punya, pada 4 Jan 2014. Latihan dalam Organisasi.

Hari ni habis ja paper, aku merajinkan diri untuk jalan kaki ke mall untuk bank in duit topup, kasi senaman sikit sebab lama dah tak berjalan kan, aku jalan slow ja, asanya kalau aku lawan dengan sang kura, mesti sang kura yang akan menang. Maklumlah pregnant woman, must be careful, (speaking oiii)

Nak tempek pic sebelum pi exam tadi boleh?
Pengakuan jujur, ni baju masa zaman poli dulu, dah 3 tahun dah, baju kesayangan aku, nasib la muat lagi kan, nampak tak perut? 16 week dah tau...;-)

Jom join MiniGA #5 klik------------->>>> Keychain MiniGA #5  tamat 2 Jan 2014

2 comments:

Mia Liana said...

comel je gambar... sekali pandang macam tak nampak perutnya... hihi... good luck untuk exam...

Unknown said...

awwww.. comel nyer..hai.. selamat tahun baru..blogwalking here.. jom join GA terbaru dari aien..
mine calendar yang cute menanti anda.. syarat pown tak banyak.. jom lar join..
Mini Calendar Giveaway by aienhermionie.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™