19 September 2012

MACAM BANYAK JA NAK TULIS..

Tajuk yang tak boleh blah..tapi betull..memang banyak sangat aku nak tulis n upload gambar dalam blog aku ni.. tapi kemalasan mengatasi segalanya... mungkin aku jenis yang tak suka buat something yg terlalu formal.. aku jenis yg buat sesuka hattii aku ja.. haha.. habis la... kalu asa nak tulis, aku tulis ja.. tgk macam entry skang.. aku lebih suka menulis more kepada sebuah diari.. luahan apa yang aku rasa saat tu.. kalu nak d ikutkan banyak yg aku nak cita.. antaranya:


  • 8 sep aku daftar u
  • roomate aku tak sihat
  • roomate aku extend
  • aku kesunyian
  • aku berusaha untuk tabahkan hati dan belajar untuk tido sorang2,padahal hakikatnya aku tak pernah tdo sorang walaupun kat umah sekalipun..;-(
  • birthday mak aku pada 11 sep 2012
  • birthday adik nasihah aku 14 sep 2012
  • birthday my lovely fren zuni 16 sep
  • aku p jogging dengan zuni 16 sep tu
  • aku beli kek n sambut kat rumah, harung suma sekali mak, adik, n zuni..hihi
  • aku dapat tau awek adik ipar aku (peri) sakit
  • yus n diana datang tdo bilik
  • dapat tau update tentang kesihatan dia
  • entry untuk dia
  • 18 sep 2012.. AKU DRIVE... with yuslina n nordiana samsudin.. back home...
  • hari ni 19 sep aku tau dia dah makin sihat.. ;-)
  • haa..nak cita tentang abang dapat contact aku..
  • buat video kol tak boleh..
  • aku sedih..
  • yus tdo dpp dia..
  • aku tdo sorang..
  • diana datang merapu bilik aku skang..1053pm...end... ;-)

wahhh..kalau d ikutkan banyaknya aku nak update...  tapi aku malas.. huhu... takpa la just gtau tajuk dah la.. nama pun diari umum.. mana boleh cita lebih2 kan.. ;-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™