28 September 2012

AKU BOSAN!

skang ni aku rasa...
Universiti adalah something yang sangat membosankan dalam hidup aku... segalanya yang berkaitan membuat aku jadi sangat serabut dan unhappy... ni apa yang aku rasa buat masa skang... tak tau la bila aku dah habis nnt lain plak yang aku rasa... ntah la..aku mmg penakut untuk tido sorang2.. kalu boleh nak ja tiap hari aku balik.. paling kurang tiap minggu.. tapi sapa yang memahami aku... esaiment! esaiment! ( assignment) maaf aku mmg suka eja gitu... Boring!!! hmm

skang ni aku rasa...
Aku boring gila nak study! tahla.. mungkin ada hikmah.. bila fikirkan itu aku gagahkan jua untuk habiskan study ni... mungkin aku telah djanjikan sesuatu yg baik d masa hadapan sana.. amin..

skang ni aku rasa...
Aku nak g somewhere yang dapat buat hati aku tenang... aku nak jerit sepuas hati.. nak gtau dunia btapa aku rasa serabut skang ni....

kenapa aku rasa suma ni skang ni? tidakkah aku ingat Dia?

Ya, sedang aku menaip aku berfikir kenapa aku jadi begini.. dan aku tahu kenapa kau jadi begini.. hormon yang tidak stabil.. keadaan perut yang mengejang.. symptom2 aku nak period... patutla aku jadi serabut semacam ja... adoiii...

* chat dengan abang... ;-) miss him so much!!!

2 comments:

IntaNBerliaN said...

Belajar rajin2 yer...

nanti bila dah hbs belajar, saat2 ketika kita belajar tu lah yg kita rasa yg paling best.. :-)

NaZiRaH @ Ezyra said...

;-) thanx yer akak... insyaAllah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™