19 November 2014

aku kembali dgn update pasal hidupku kini

Lamanya menyepi. Ada yg rindu x? Haha. Perasannya. Sapa la nak rindu kan. Perkembangan aku secara ringkas..

Aku sekarang tengah sibuk share kebaikan Shaklee pada semua. Alhamdulillah Allah bukakan pintu hati aku untuk Shaklee. Memang terlajak hepi join shaklee. Dapat saham dunia akhirat. Jangan risau pasni aku akan share kebaikan shaklee kat blog kesayangan aku ni.

Anak dara aku Ainul Mardhiah. Dah boleh meniarap pun dia. Aku sok sembang ngan dia. Syg bonda dah nak masuk 6 bulan xnak meniarap lagi ka? Terus dia pulun meniarap. Hihi. So declare la dia boleh meniarap masa umur 5 bulan. Pandai gelak dah. Senyum apatah lagi. Senyuman anak dara aku macam pak dia. Sekali senyum cair habis. Haha.

Praktikal. Aku baru ja habis praktikal 16/11 hari tu. Maka sekarang dengan rasminya aku surirumah sepenuh masa. Hihi. Dengar cita depa nak tawar ASTP ( ANGGOTA SUKARELA TETAP PEJABAT) tapi x sure la camna. Alaun rm6/jam. Ok sangat la dari x dapat kan. Tah la. Klu ada rezeki depa panggil la.

Untuk pemenang GA aku. Aku dah post hadiah. 7 orang ja yg respon dari 13 org. Sayangnya xdak rezeki. So hadiah tu aku akan undi pemenang yg baru. Tapi lambat sikit la. Entah ada yg respon ke tidak. Bukan apa. Ada yg unfollow. Lantak ko la. Serius macam budak x matang. Dah follow boleh rajin plak p unfollow. Hmm. Macam2.

Rindu blog. InsyaAllah aku akan aktif balik pasni.


1 comment:

Noor Fatin said...

sis dah pos? saya belum dapat lagi huhu risaunya.. takot tercicir.. ada tracking num??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™