17 October 2015

entry rojak. im back

Lamanya menyepi dgn blog kesayangan, ashik aktif fb ngan ig ja skang ni. Ada yg rindu x, haha. Perasan p la kan.

Sunyi sejak sebulan lepas, sebab xdak mood nk update. Tah la. Benda berlaku pantas sgt. Mcm mimpi.

Update ringkas k

Kandungan sihat alhamdulillah, now dah nk masuk 37minggu x lama dah. Due 11.11 ni. Tah sempat x tidak.

Ainul, lagi tambah2 sihat, mulut potpet potpet. Pandai cakap biaqpun baru 1 tahun 4 bulan. Serius perkembangan yg sgt menggembirakan. Apa org cakap pun dia faham. Segala arahan dia dgr. Mcm cakap dengan budak2 besaq dah. Alhamdulillah. Mungkin anugerah Allah utk dia sebab dia nk dpt adik di usia yg muda.

Abg plak baru ja balik dari laut, 3 minggu kena tinggal, hari raya haji yg kedua. Nnt aku up entry pasal abg ke laut k.

Blog ni adalah medium utk aku tinggalkan segala memori utk anal2 dan suami andai aku dah xdak nnt. Sebab tu aku syg sgt blog ni. Cuma kadang ada masa nk update kekadang x. Dalam pantang nnt x jamin blh aktif atau x.

Selama ni aku lupa belajar sesuatu. Bahawa jgn mudah percayakan org dan anggap org suka kita biarpun didepan manis bagai gula, kerana di belakang kita belum tentu lg. Boleh jadi duri dlm daging. 1 peristiwa buat aku buka mata seluasnya, manusia di muka bumi ni rupanya banyak yg HIPOKRIT, depan kita cakap lain, belakang kita cakap lain, siap boleh masuk kategori menghasut, subhanallah. Sedih sgt.

Ok la. Nnt kita cita lg.

2 comments:

Maria Firdz said...

Moga dipermudahkan urusan.. .

Mummy MM said...

Memang sedih kalau kita kena tikam dari belakang oleh orang yang rapat dengan kita. Lebih sedih daripada kena tikam oleh musuh.

http://angellovesoldier.blogspot.my/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™