16 June 2015

Check up ketiga klinik desa

Check up sebelum ni --------->>> SINI

Klinik Matang Keriang (klinik desa)

14/5/2015  14/6/2015(AHAD)

BERAT : 44.0 kg
HB        : 10.0
BP         : 100/60

18 MINGGU

Kenapa Ahad?

Sebab Sabtu Ainul takmo berenggang langsung, nak menempek sedia kat bonda dia, so aku mesej nurse mintak tunda ke hari Ahad.

Berat terlebih !!

Haha, 2kg untuk kandungan 18 minggu, memang over la, selagi tak cukup 20 minggu, berat badan wajib maintain naik 500g jer sebulan, haku ni dah terlajak naik, 2kg hambekk!! Aku kena ambik tekanan darah selang 1 hari, huwaaaa... silap2 kena minum air gula sebab takut kencing manis berat badan naik mendadak!! xpa, aku dah start telan OMEGA GUARD, InsyaAllah lepas ni berat badan akan maintain balik!!


Hb low !!

Akibatnya aku terpaksa pergi klinik Tunjang untuk ambik darah di tangan, bestnyaaaaaaaaaa.. hukhukhuk. Padan muka sapa suruh beli VITALEA then peram buat perkasam kat dalam bilik tu!!
Ok, semalam juga aku start makan VITALEA, kita tengok result nanti camna k..

Moga semuanya baik2 ja....

Sebarang pertanyaan boleh rojer kat MESEJ FACEBOOK di sidebar.. atau klik

Jangan risau rundingan percuma..Owner blog profesional dan peramah..cewwahhh,,hihi

3 comments:

QasehnyaRania said...

makan tau.jgn dok peram buat pekasam k

ps:ala, rasa bsalah pulak. zirah dh mkn blm buah konen ?

adianiez AIDA said...

moga nazirah baik2 je ekk.
ragam pregnant memang gitu.
badan jadik manja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™