15 January 2015

Stalker??

Yes, aku ada stalker, jangan tak tahu. Lagi best klu dia juga stalk aku punya blog, sebab entry ni memang aku tuju untuk dia. Aku tak pasti la, dia ka, kakak dia ka atau sedara mara dia yg lain yg stalk aku punya wechat.

Al kisah secara ringkas dan padat. Aku ada post something yg telah disalah anggap oleh stalker ni, then dia p cerita kat org kampung dan org kampung tersebut direct tanya pak mertua aku? Ia melibatkan family ok!!

Budak tu baya adik ipar aku ja, so aku x pastilah sapa yg punya id sebenarnya. Mulut depa 1 family memang dikenali sgt tutttttt. Patut lah..

Kerana mulut dia yg laser itu, menangis aku & MIL sebab MIL aku terasa. Panas sangat rasa hati ini. Klu aku jumpa nak ja aku tanya dapat apa dok jaga tepi kain orang?

Aku terus delete id2 kat wechat aku yg aku x kenal. MENYEMAKK! 

Sekarang kalau dia kaki stalker, pasti habis dia cari tentang aku, Fb, blog. Haa klu dia sedang baca ni, aku nak pesan, atas segala mulut jahat dia tu, bawak2 lah bertaubat, takut nak mati nanti azab, dosa kita dengan Allah, Allah boleh ampun, dosa kita dengan manusia kena p mintak maaf sendiri. 

Cukup2 la dok sibuk hal rumah tangga org, Allah balas cash, kot dok mengata orang sana sini nanti Allah turun kat diri ko sendiri kot, tak tertanggung..


3 comments:

Inani Hazwani said...

macam macam ragam manusia ni. sabar ye kak :D

Unknown said...

Aish...masih ade org mcm ni... libatkan MIL lak tu...

QasehnyaRania said...

Allah. sabar ye :) Allah Maha Mengetahui segalanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™