24 November 2014

JPAM dlm kenangan

2 Ogos 2014, pertama kali aku masuk praktikal. Terasa betapa kekoknya berada dalam sebuah organisasi kerajaan. Alia. 1st person yg aku jumpa. Then En. Mie. En Mie yg banyak explain pasal organisasi. Memang gaya seorg profesional. ;)

Kejap ja masa berlalu. 16 November hari terakhir aku di situ. Terasa sayu sangat. Jujur aku hepi praktikal kat situ. Suma layan aku dengan baik.

Tuan Pang pengarah
Tuan Hakim penolong pengarah
Puan Siti penyelia aku, pnlg peg tadbir
Puan CJ
Kak Jue
Kapten
Kak Maria
Kak Syikin
Kak Bed
Abg Koi
En. Syafaril
En. Rahim
En. Zul
En. Mie
Kak Dila
Kak Ida
Kak Bad
Syafiq
Kak Sue
Abg Aziz
Abg Jemain

Thanx for everything, mintak halal segala tunjur ajar. Mintak maaf klu ada salah silap.

Klu perlukan ASTP contact saya yer..;)

Ahad-Khamis
8am-5pm
Bahagianya kja hari dan waktu camni...;)


2 comments:

Shad said...

wahhh, JPAM.. Shad pun dah lama tak aktif kak.. Dulu SISPA dekat IPT.. Leftenan Muda PA.. hihi

Raihanah Ahmad said...

wah aktif bebenor u ni. tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™