19 November 2014

Camna leh terjebak dengan shaklee

Ok. Nak cita sikit camna leh terjebak dalam dunia shaklee ni. Once open the time.. haha. Xdak la. 1day aku ada baca satu status kak ni kat fb. Cara dia ni buat aku tertarik. Dia gtau hanya share kebaikan ja boleh dapat income. Aku trus pm dia. Oo.. gtu rupanya. Kebetulan masa tu aku tgh konsisten OMEGA GUARD SHAKLEE. Alang2 aku dah mkn produk shaklee baik aku jadi ahli. Aku pun transfer duit kat kat tu RM75 dan terus jadi ahli.

Aku diserap masuk dalam group. Kat situ macam2 aku belajar. Memang best la. Semangat kobar2. Hihi. Maunya x kobar. Tgk gaji upline suma ribu riban. Hihi. Tpi tu bukanlah tujuannya. Sebab dengan shaklee ni kita nak ajak org sihat. Nak share ngan org kebaikan shaklee. Memang banyak aku nak share ngan reader kesayangan aku. Org kata tak kenal maka tak cinta.

Ok nnt kita story lg k..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™