7 August 2014

Cerita raya kedua..2014

Raya kedua seperti tahun-tahun sebelumnya, menjadi kelaziman kami akan pegi meraya rumah tokwan, iaitu ayah MIL aku.. pagi raya kedua aku tak kaco Ainul, aku biar ja tdo kul 10 lbh baru aku kejutkan dia mandi. Baik ja mood dia hari ni. Aku pakaikan dia baju kembang warna hitam putih, comey ja dia, hihi, aku plak pakai jubah koko, abang pakai t shirt biasa ja, orang laki kan.
Gambar atas kereta, belakang tu gambar MIL aku, hihi, terlekat.. 
Salu kami suma akan berjumpa di rumah tok wan ja, tapi raya kali ni, abang pupu  abang kol, gtau suruh gi umah maklang dulu, sebab ada adik beradik mai, nanti nak pi sekali. Kami pun bertolak pegi rumah maklang dulu. Ainul? Macam biasa tidorrr, hihi

Selesai tetamu beransur pulang, kami pun bergerak menuju ke rumah tokwan. Alhamdulillah tok wan masih sihat.. masih boleh kenal cicit dia. ;-)
Ainul nangis... Bonda dia dok posing terenyeh, hihi
Ni ok sikit, amboi, bebai sungguh dia
photo by ayahanda Ainul, hihi
Balik dari rumah tokwan, kami g meraya rumah toksu, adik tokwan, then kami gi meraya rumah Ndak kak mak yg ke4, maklang tu kak mak yg ke3,my MIL anak bongsu dari 5 beradik..

Balik dari rumah Ndak tu kami turn g rumah maklang balik, lepak sana sampai malam, best, Ainul cam biasa, jaga nyusu lena, main la sat, pastu nangis nak susu la..

Kat rumah Ndak n mak lang tak tangkap gambar pun, bateri habis, sob sob, layan mana ada ja la..

6 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam syawal ke-10,..comelnyer Ainul Mardhiah..mak dia pn comel...

Fatihah Azanan said...

Salam Aidilfitri sis :)
Comel nya sis :)


My recent post : Homemade Inai Berbahaya!

nor_farihan said...

Alaaa Ainul tido je ye dia...

QasehnyaRania said...

syiokknya nengok ainul pakai skirt
comel..
lena aje ye..

Syamimi Saad said...

Seronoknya raya dpt jmpa saudara mara semua...

Syamimi Saad said...

Seronoknya raya dpt jmpa saudara mara semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™