23 December 2016

Kenal saya lagi kah?

Assalamualaikum...

Sejak2 aktif kat facebook dan instagram ni, dah jarang sangat post kat blog. Kenal saya lagi tak? Lama tak join givaway, lama tak buat giveaway. Dah tak macam dulu dah. Apa pun nak tahu tak apa saya buat kat fb dan ig. Saya meniaga sekarang, meniaga baju. Macam-macam jenis. Lebih mudah PAKAIAN. Jubah, dress, blouse, baju kurung, baju kebaya, joggerpants, sweater, sweatshirt, joggerpants plus saiz, jogger pants budak, turban baby ( klik link INI untuk tgk turban baby )

Link kedai2 online saya...

Kedai fb http://m.facebook.com/ezyraclothing/

Kedai ig https://www.instagram.com/ezyraclothing/

Boleh la kalau nak like dan follow. InsyaAllah akan selau update.

Macam mana boleh terjebak ni. Actually lama dah teringin nak meniaga ni. Cuma tersekat sikit dengan sesuatu. Tp bila yg tu rasa mcm tak boleh, tak kena dengan jiwa, terus la mintak nasihat sifu, sifu cakap just go on dengan apa yg kita minat, bulan April tahun ni terus create ig ezyraclothing dan tukar page fb dari nazirahnyerr kepada ezyra clothing. Alhamdulillah dah lebih 1k like dan follower utk keduanya. Syukur sangat. Doakan saya terus maju.

Jangan like fb page saya dan follow ig saya. InsyaAllah saya akan update juga dalam blog ni. Sebab blog ni kesayangan saya yg pertama. Mana boleh biar berhabuk camtu jer  hihi.

Dulu kat sini selalu update pasal anak dan kehidupan peribadi. InsyaAllah akan kekal begitu cuma sikit2 selit bab niaga. Nak bagi orang tahu. Hihi. Perkembangan terkini anak sulung Ainul Mardhiah dah 2 tahun 6 bulan
Anak kedua Amir Amzar dah setahun sebulan. Kjap ja masa berlalu. Ok ada aasa saya menulis lagi. Tq sudi baca.

1 comment:

Unknown said...

semoga bisnes semakin maju kak ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™