11 March 2014

Dapat panggilan dari abang lagi..;)

Hari ni dapat panggilan dari abang jam 10.57am, ;-) hepi sangat dapat dengar suara abang, dapat berita gembira juga yang abang akan balik hari Khamis nanti, yey!! Balik kampung lagi la nampak gayanya..

Abang tanya khabar aku, khabar baby kecik, walaupun masa terhad aku dengan excitednya cerita baby kecik skang makin katif, makin kuat menendang, alhamdulillah, ;-)

Abang gtau abang dah tengok email2 aku, abang ucap terima kasih, sebab aku tolong kol tempat kursus abang untuk tanyakan tentang sijil course yang abang attend dah siap belum, actually kena tanya kelmarin aku lupa, huhu, so pepagi lagi aku dah kol company tu, card tu dah siap, akak tu suruh aku hantar alamat rumah kat email dia sebab nak post, aku cc kan pada abg…

Rezeki Allah lagi, abang kena balik awal ni sebab abang dah nak pergi keja kat darat, berkaitan course yang abang ambik tu la, alhamdulillah, contract kali ni setahun, syukur sangat, ni la yang di katakan rezeki anak… abang dah tak perlu naik laut lagi lepas baby kecik lahir at least untuk lebih kurang setahun..;-)


Takat ni dulu update utk hari ni..;-)

1 comment:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.dpt la tgk bby membesar dpn mata kan.smga dipermudahkan semuanya .aamiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™