24 December 2013

1st PAPER DONE!!


Salam, alhamdulillah, dah selesai pun 1st paper, boleh la nak update blog jap, semalam tak on langsung laptop, habis ja paper petang tu, terus buat benda lagha, layan game, layan movie, tido, haha


1st paper adalah “hubungan manusia dalam pentadbiran” HR. alhamdulillah aku boleh jawab walaupun ada juga benda yang aku lupa,masa tak cukup nk fikir balik apa yang aku lupa tu, kira ngam2 ja masa aku jawab tu, semak sekali imbas ja, salah ejaan ka apa ka memang redha ja la.

Skang aku dalam bulan peperiksaan... doakan aku yer..;-)


2 comments:

Unknown said...

Good Luck. Semoga diberi ketenangan dan kemudahan semasa menjawab :)

QasehnyaRania said...

in shaa Allah.bila habis nya exam?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™