30 October 2013

Mainan adik

Comey tak comey tak, hihi.. terima kasih buat suamiku yang tersayang sebab sudi teman aku g beli mainan ini untuk adik Solehah, aku beli kat kedai area Ayer Hitam, walaupun harganya lebih mahal dari Tesco, tapi berbaloi la, nak g Tesco minyak keta lagi kan, hihi

Harga asal aunty tu letak RM38, aku minta kurang RM35, alhamdulillah dapat. Aku punya la hepi dapat beli kat adik, yerla, lama dah kan teringin nak beli mainan tu.  Tersenyum ja sepanjang jalan balik..

Hari raya aku bawa bawa balik rumah, bukan main lagi adik main kereta baru dia, hepi ja tgk adik…hihi




*ada yang tak join "keychain miniGA #3" lagi, klik SINI laju2!! klik iklan then tinggal link blog ja,TAK PAYAH BUAT ENTRY..

2 comments:

Mummy MM said...

Time kecik2 dulu teringin nak beli benda nie tapi tak kesampaian

QasehnyaRania said...

nanti bila kandungan dah lebih 3 bulan update n3 pasai preggy ye.
maksud ciksu..
dari mula buat buku merah dan seterusnya.
setakat ni ciksu jmpa blog blom ada lgi yg citer secara details pasai tu. so, nazirah mulakan la ye.mana tau berguna utk ciksu satu hari nti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™