13 May 2013

"Simple GiveAway Bintang Mencari Cinta By Cik Akak"

klik SINI untuk join..;-)
Tunggu punya tunggu semalam, hari ni baru muncul GA ni, hihi.. malam baru boleh online, pagi sampai petang kan kelas...

Dah buat semua syarat, tapi terkedu bila cik akak tulis ni,

"Pemenang yang paling kreatif dengan ayat-ayat cintanya..."

hihihihi, ayat cinta camna la nak karang yer..hihi
(SEJAM BERLALU)
DONE.... hope cik akak suka..;-)

Segmen berlangsung selama seminggu

Dari 13 Mei 2013 hingga 17 Mei 2013

Tamat jam 8.00 malam

tag:
dia & dia

Jom pakat2 join...;-)

8 comments:

Unknown said...

Makseh dik setia melayan GA cinta cik akak nie..hihi..

Unknown said...

indahnya setiap ayat tu..
singgah dan follow dr segmen same..slm kenal dan kalau sudi jom follow me back..:))

Unknown said...

Terima kasih yea nazirah sebab tag saya :)
Selamat berjaya yea nazirah :)
Insyaallah, saya akan join :)

Unknown said...

good luck :D

hye nama saya amer jaya. empunya blog amercorner.com.
Saya ingin menjemput tuan blog untuk join giveaway pertama saya untuk tahun ini.

Harap sudi ya. selamat berblogging. :D
http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html
giveaway tamat . 8.6.2013

Unknown said...

Cik akak cinta datang menghantar link peserta GA cinta.....

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/senarai-peserta-simple-giveaway-bintang.html


Semak link...jangan lupa BW rakan2 yang lain...semoga berjaya memikat hati cik akak dengan ayat-ayat cinta tu...hihi

QasehnyaRania said...

selamat bersegmen :)


jom join MINI GA saya hari ni, nak.

hadiah nya tepung segera red velvet

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/05/qr-mini-giveaway-pertama.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™