14 January 2013

TAK SIHAT..;-(

Takdak semangat nak blogwalking, huhu..aku selsema.. n asa macam nak demam pun ada. Abg dah sihat dari demam, cuma still selsema ja,now jangkit kat aku, huhu. aku plak yang selsema, sangat3 tak selesa..

Tak makan ubat lagi,panadol soluble habis, abang baru nak beli malam ni. Tengah tunggu la ni.. Selsema ni bukan ada lendir apa pun, air ja dok menitis dari hidung, aduhhh, rimas sesangat. huhu

Tapi setiap sakit yang Allah bagi kat kita akan menghapuskn dosa2 kecil kita, jadi aku bersyukur dan redha..

nanti dah sihat nak blogwalking n balas komen2..doakan aku.. (-.-)

1 comment:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

musim kot skang ni nazirah...qalief baru baik jer demam..akak ni pun tgh cough n flu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™