12 September 2012

KEKASIHKU PULANG JUA...

Aku dalam kelas waktu tu...ralit ja dengar lec dok ngajar.. TETIBA... kuatnya hp aku bunyi... adoii.. kelam kabut aku.. tertera d screen my love,E.Z.R.I .. aku angkat tnpa letak d telinga.. hanya berbisik "b dalam kelas"  n terus silent n letak hp dalam beg... then aku saja la ambik tgk hp tu nak hantar mesej kat abang gtau nnt aku kol balik.. maklumlah aku dok depan kot... mmg nampak klu cakap... tgk hp pun curi2 ja.. tengok2 ada mesej... bila buka jaaa tertulis:

"ABG BLK KG. INSYAALLAH SOK PG SMPI... :-) 3.01pm

Aku rasa macam nak lompat ja time tu...senyum tu tok sah kira la...hepi giler...aku tak sabar sangat nak balik kg esok... rindu kat demokk + rindu yg teramat kt abang... tp ada mesej kedua menyusul selepas itu yg membuat aku sedikit sedih.. hukhuk

"BLK SAT JA.3 HARI.16 HB NAIK BLK.HUHU" 3.06 pm

Walaupun sedikit sedih aku tetap bersyukur abang dapat balik juga... serius mmg aku rindu giler kat abang.. yerla sapa tak rindu hubby kan... tak sabar nak balik kg esok....yipppyyy...

sayang abang.. Mohd Ezri... dari bb.. Nazirah... (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™