21 January 2014

Hadiah Yang Tak Dituntut


Aku ada jadi sponsor untuk satu GA di Blog Hawa, untuk dua pemenang, tapi sayangnya pemenang tak tuntut hadiah, tempoh tuntutan lama juga asanya dalam 3 minggu kalau tak salah aku, aku dah post kat pgae blog aku Nazirahnyerr blog, tapi still xda yang tuntut juga, skang tempohnya dah habis, mungkin xda rezeki dua pemenang tersebut.

Iktibar yang aku dapat ambil dari peristiwa ni, lepas ni kalau nak anjurkan GA aku akan wajibkan semua untuk masukkan aku dalam bloglist, senang nanti untuk alert pengumuman pemenang, aku sendiri pun kekadang terlepas pandang GA2 yang aku join. Bukan untuk selamanya pun bloglist tu, cukup sekadar sepanjang GA berlangsung sehingga pengumuman pemenang dikeluarkan. Setuju tak?? hihi

So skang aku tengah fikir untuk masukkan hadiah ni dalam GA aku bulan 2 ni, sempena anniversary yang ke 3, cewwah, hihi... masih dalam perancangan, doakan yer..;-)

3 comments:

fiqah hamed said...

Alahai sayangnya pemenang tuh tak tuntut..Idea suruh letakkan bloglist tuh boleh pakai..senang nak tahu kan pengumuman pemenang..Kalau fiqah,suruh letak email/link fb/apa2 sahaja yang boleh contact letak dekat entry..so,kita boleh contact terus dngn pemenang..kalau dia tak perasan..Just idea jer..^^

Unknown said...

betul2.. Setuju sangat. Eza pun penah jadi macam ni.. Cara letak bloglist ni, mmg sgt wajar. hihi. Nak rapatkan ukhuwah pun boleh.. :)

Unknown said...

syg la xde org tuntut hadiah tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™